Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Cesta do pekla je dlážděná dobrými úmysly. Zatímco doteď neměla spousta čtenářů iDnes o existenci webu aluska.org ani ponětí, teď se určitě najde pár lidí, kteří tam ze zvědavosti nakouknou. :-)

1 0
možnosti
AN

Dakujem za vas nazor, konecne niekto kto sa na to pozera triezvymi ocami a vidi to presne takisto ako ja. Tiez som sa parkrat zapojila do diskusii na jej blogu, ale zbytocne. ked som potom videla len same pozitivne komentare, tak som mrkla jej youtube a tam bolo o iste, kazdy komentar bol len taky, ktory s nou suhlasil. Vtedy som si uvedomila, ze tato neskusena zena, radi komukolvek, a navyse bludy, sudiac podla jej clankov. Podla mna toto ziena, sa v zivote nestretlo s vaznejsimi problemami, preto dokaze tak odvazne radit zufalym ludom. Az nechapem, kolko ludi jej naletelo, ved ona nema ziadne mimoriadne schopnosti, dokonca posudzuje fotografie, na ktorych su "anjeli, duchovia a ine bytosti z vyssich sfer"... to ze precitala zopar kniziek ezoterickej literatury, este nic neznamena. Verim, ze nechce ludom zle, ale ako ste uz pisali v clanku, utvorila si svoj vlastny svet, v ktorom neprijma odlisne nazory, ale radit v zivotnych situaciach dospelym a zivotom skusanycg ludom je podla mna smiesne, a navyse takito ludia jej slepo doveruju. Nevravim ze vsetko co vravi je zle, ale velakrat som si vsimla ze jej nazory sa casto biju a nesuhlasia, v jednom videu rozprava nieco ine a v clankoch na jej blogu je presny opak.... takze podla mna ma toto dievcatko problem samo so sebou, ked sa tak precenuje a trufa si mat este aj poradnu. 

Preto dakujem autorovi clanku, lebo uz som sa bala ze z nej vsetci "zblbli"... 8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 29
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 9193x
Už jen obyčejný jednotlivec, který se snaží přemýšlet. 

Seznam rubrik